E-papír szolgáltatással intézhető ügytípusok

Az e-Papír szolgáltatás a https://epapir.gov.hu/ weboldalon érhető el.

Az e-Papír szolgáltatás egy díjmentes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, (elektronikus kérelem űrlap) amely internetkapcsolaton keresztül, BKM FŐTÁV távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés esetén, elektronikus úton köti össze az ügyfélkapuval rendelkező felhasználókat a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel.

A bejelentkezéshez az Ügyfélkapu regisztrációval szükséges rendelkezni, amelyet a KAÜ segítségével használhatnak az ügyfelek.

Ügytípusok

  • Aláírt díjfizetői melléklet megküldése
  • ÁÜTSZ kötés/módosítás
  • Díjelosztással kapcsolatos ügyintézés
  • Épület fogyasztási adatai iránti igény
  • Fűtéskapcsolás megrendelés
  • Hőközponti kulcs iránti igény
  • Közösség képviselőjének változása
  • Üzemviteli módosítási igény jelzése
  • Jelenlegi díjfizető adatainak változása
  • Tulajdonos változás
  • Bérlő vagy használó változás
  • Jelenlegi díjfizető számlázási címének változása
  • Légtérfelmérés iránti igény
  • Számlareklamáció
  • Számlázással kapcsolatos információ
  • Utólagos elszámolással kapcsolatos reklamáció
  • Számlakézbesítéssel kapcsolatos reklamáció
  • Átjelentkezés havonkénti számlázásra / Átjelentkezés részszámlázásra
  • Részmennyiség módosítása
  • Egyéb, számlával kapcsolatos tájékoztatás
  • Egyenleggel kapcsolatos információ kérése
  • Részletfizetési megállapodás iránti igény
  • Hátralékegyeztetés
  • Befizetési módokkal kapcsolatos ügyintézés
  • Igazolások, számlamásolat, csekk iránti igény
  • Csatlakozás
  • Fűtésszolgáltatással kapcsolatos reklamációk
  • HMV szolgáltatással kapcsolatos megkeresés
  • Ürítés/kizárás megrendelés
  • Szolgáltatással kapcsolatos tájékoztatás kérése

e-papír benyújtásának lépései

  • bejelentkezést követően az eljáró természetes személyazonosító adatai automatikusan kitöltésre kerülnek,
  • első lépésben a címzettet kell kiválasztani: FŐTÁV Budapesti Távhőszolgáltató Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság,
  • a megjelenített témacsoportok és ügytípusok közül ki kell választani az indítandót,
  • ezt követően meg kell adni az alkalmazás által kért adatokat és a levél tárgyát,
  • majd be kell gépelni a levél szövegét,
  • a tovább a csatolmányokhoz gomb kiválasztásával mellékelhetőek az ügyintézéshez szükséges dokumentumok,
  • végül a tovább a véglegesítéshez gomb kiválasztásával küldhető el a megkeresés.