ELEKTRONIKUS ŰRLAPOK (IFORM) ÜGYFÉLKAPUN KERESZTÜL

A szolgáltatás a magyarorszag.hu weboldalon érhető el.

A bejelentkezéshez az államigazgatás által biztosított elektronikus azonosítási megoldással (pl. Ügyfélkapu, eSzemélyi stb.) szükséges rendelkezni, amelyet a Központi Azonosítási Ügynök (a továbbiakban: KAÜ) segítségével tudnak az ügyfelek használni.

Űrlap kezelés lépései

KÖZÜZEMI SZOLGÁLTATÓK menüpontból a BUDAPESTI KÖZMŰVEK kiválasztása.

Az intézhető ügyek abc sorrendben szerepelnek a felsorolásban.
Budapesti Közművek szolgáltatásaihoz kapcsolódóan kiválasztható ügyek:


  • BKM BTI temetkezéssel kapcsolatos ügyek
  • BKM hulladékgazdálkodással kapcsolatos ügyek
  • BKM FKF köztisztasági tevékenységgel kapcsolatos ügyek
  • BKM FŐKERT kertészeti tevékenységgel kapcsolatos ügyek
  • BKM FŐKÉTÜSZ kéményseprőipari szolgáltatással kapcsolatos ügyek
  • BKM FŐTÁV távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyek
Az elindítani kívánt ügy kiválasztásával rövid ügyleírás olvasható az adott eljárásra vonatkozóan.

A kiválasztott ügy esetében feltüntetésre kerül, amennyiben az más ügyfélszolgálati csatornán is intézhető 

(pl., telefonos, személyes).

A kívánt csatornára kattintva tájékozó érhető el telefonos, illetve személyes ügyfélszolgálataink elérhetőségeiről, nyitvatartásokról.

Az elektronikus ügyintézés az Ügyintézés indítása gombra kattintva indul el.

BKM FŐTÁV távhőszolgáltatássalkapcsolatos ügyintézés átirányítással a FŐTÁV Online ügyfélszolgálatán történik.


  • azonosítás után (KAÜ azonosítás fejlesztés alatt), amennyiben az eljáró személy rendelkezik Társaságunk nyilvántartásában is azonos 4T adattal, a Belépés gomb kiválasztásával folytatható az ügyintézés a FŐTÁV Online ügyfélszolgálaton,
  • amennyiben az eljáró személy nem rendelkezik Társaságunk nyilvántartásában 4T adattal, azonosítás adathiány és/vagy adat nem egyezőség miatt hibaüzenetben tájékoztatjuk az adategyeztetés szükségességéről vagy az online ügyfélszolgálatra történő regisztrációs lehetőségről,
  • adategyeztetés történhet
  • személyes ügyfélszolgálati irodáinkban, illetve írásban vagy
  • az online ügyfélszolgálatra történő regisztráció után,
  • adategyeztetést követően folytatható az ügyintézést a Belépés gomb kiválasztásával.
  • végezetül Társaságunk Főtáv Online ügyfélszolgálatán elküldhető a megkeresés.

BKM egyéb szolgáltatásai esetén az elektronikus ügyintézés az Ügyintézés indítása gombra kattintva indul el.
  • elektronikus azonosítás szükséges az Ügyfélkapuba történő bejelentkezéssel, a KAÜ segítségével,
  • az eljáró személy természetes azonosítói (4T) automatikusan betöltődnek az űrlapon,
  • az ügytípusonként meghatározott további adatok, mezők kitöltésével folytatható az ügyintézés,
  • amennyiben szükséges csatolmány feltöltés, az a csatolandó fájl mező végén található gémkapocs jelre kattintva történhet,
  • a kitöltés végeztével a lap tetején található vízszintesen elhelyezkedő funkció gombok segítségével visszaellenőrizhető, beküldhető, menthető és letölthető az űrlap.
  • a feladat lezárása a Beküldés gombra kattintva történik meg.