A Budapesti Közművek egységesíti telefonos ügyfélszolgálati hívószámait

Szeptember 30.
BKM
A Budapesti Közművek egységesíti telefonos ügyfélszolgálati hívószámait

Ügyfeleink hatékonyabb kiszolgálása és ügyfélszolgálataink összehangoltabb működése érdekében Társaságunk 2022. június 7-től - elnevezésükben is megújult - ügyfélszolgálati irodáiban új nyitvatartási rendet vezetett be.

Az új nyitvatartási rend az alábbi linken érhető el: https://www.budapestikozmuvek.hu/ugyfelszolgalati-irodak-elerhetosegei-es-nyitvatartasuk

Az egységesítés következő lépéseként racionalizáltuk az egyes divíziók (FŐTÁV Távhőszolgáltatási Divízió, FKF Hulladékgazdálkodási Divízió, FKF Köztisztasági Divízió, FŐKERT Kertészeti Divízió, BTI Temetkezési Divízió, FŐKÉTÜSZ Kéményseprőipari Divízió) telefonos ügyfélszolgálatait, és kialakítottuk a BKM telefonos ügyfélszolgálatának egységes IVR-menürendszerét, ahonnan ügyfeleink könnyen kiválaszthatják a kívánt divíziós szolgáltatást.

2022. október 1-től telefonos ügyfélszolgálatunk minden, a Budapesti Közművek által nyújtott szolgáltatással (távhőszolgáltatás, hulladékgazdálkodás, köztisztaság, kertészet, temetkezés, kéményseprőipar) kapcsolatban egységesen az alábbi telefonszámon fogadja az érdeklődők hívásait: 

+36 1 700 7000.

A korábbi hívószámokon 2022. október 1-től ügyintézést már nem lehet kezdeményezni, az új egységes hívószám használatára automatikus hangüzenet hívja fel a figyelmet. 

A BKM telefonos ügyfélszolgálatának hívószáma 2022. október 1-től: 

+36 1 700 7000