Ügyintézés FŐTÁV ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATON

A szolgáltatás Társaságunk weboldalán érhető el.

A bejelentkezéshez a FŐTÁV Online ügyfélszolgálaton regisztrációval szükséges rendelkezni.

REGISZTRÁCIÓ TÖRTÉNHET

  • Ügyfélazonosítóval rendelkező Társaságunknál nyilvántartott Díjfizető (magánszemélyek, szervezetek), Társaságunknál nyilvántartott Közös képviseletek/képviselők
  • Ügyfélazonosítóval nem rendelkező ügyfelek részéről (ez esetben ügyfeleink korlátozott szolgáltatásokat vehetnek igénybe az ügyfélszolgálati felületen)

A FŐTÁV DÍJFIZETŐI ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATRA TÖRTÉNŐ REGISZTRÁCIÓ 

Regisztrációhoz szükséges adatok

  • Bejelentkezési adatok
    • E-mail cím
    • Jelszó
      (Később, bejelentkezéskor ezt az e-mail címet és jelszót kell megadni. A jelszónak legalább 8 karakterből kell állnia, tartalmaznia kell kisbetűt (a-z), nagybetűt (A-Z) és számot (0-9). Nem használható ékezetes és speciális karakter.)
  • Felhasználói azonosítók
  • Felhasználó azonosító szám (Szerződéses folyószámla/Vevő azonosító-Ügyfélazonosító) szám
    (A távhőszámla első oldalán feltüntetett 8 jegyű ügyfélazonosító szám 30….,20…..)
  • Hővételezési/Felhasználási hely azonosító
    (A távhőszámlán feltüntetett, H vagy K betűvel kezdődő 6 jegyű azonosító szám.)

Egy e-mail címre és Hővételezési/Felhasználási helyre csak egyszer lehet regisztrálni.

Az adatok megadása után az ellenőrző funkciót (Captcha - Nem vagyok robot) kell kipipálni, majd a Tovább gombra nyomva a következő képernyőn folytatódik a regisztrációs folyamat.

A megadott azonosítók alapján eldöntésre kerül, hogy a hozzájuk tartozó Partner személy vagy szervezet. Ettől függ, hogy a következő képernyőn mely mezők jelennek meg.

Személy regisztráció: a már megadott adatok (E-mail cím, Azonosítók), illetve a rendszerből megkapott törzsadatok nem módosíthatóak, kivétel a telefonszám. Ha nincsenek kitöltve, akkor kötelezően megadandóak. A kötelezőséget csillag jelzi, ha nincs kitöltve, hibaüzenetet jelenik meg a felületen. A megadott adatok a rendszerben mentésre kerülnek.
Szervezet regisztráció: a telefonszám, az adószám és a cégjegyzékszám megadása kötelező. Amennyiben rendszerünkben az már rögzítve volt, akkor automatikusan kitöltésre kerül.

A felhasználási feltételek és adatkezelési tájékoztató elfogadása (a jelölő négyzet bepipálásával) a regisztráció feltétele. Ügyfeleink a feltételek elfogadása után tudnak regisztrálni. A sikeres regisztrációt követően a megadott e-mail címre Társaságunk megküldi az aktiváláshoz szükséges (24 óráig érvényes) linket.

A REGISZTRÁCIÓ NEM LEHETSÉGES

Amennyiben Társaságunk informatikai rendszerében

  • a megadott Ügyfélazonosító és Hővételezési/Felhasználási hely azonosító nem létezik vagy
  • a megadott azonosítók nem összerendeltek.

Erről a Felhasználó hibaüzenet kap.

A FŐTÁV KÉPVIDELŐI ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATRA TÖRTÉNŐ REGISZTRÁCIÓ  

A regisztráció előfeltétele, hogy Társaságunk nyilvántartásában a regisztrálni kívánó tulajdonosi közösség képviselete/képviselője és az általa képviselt társasház/lakásszövetkezet közötti összerendelés előzetesen megtörténjen.

A regisztrációt Társaságunk személyes ügyfélszolgálati munkatársai végzik.

A tulajdonosi közösség képviselete/képviselője, a megadott regisztrációs e-mail címre aktiváló linket és az első belépéshez szükséges kezdeti jelszót tartalmazó e-mailt kap. Biztonsági okokból az első belépés alkalmával a kezdeti jelszó módosítása szükséges.

Ugyanazzal az e-mail címmel egy időben csak egy bejelentkezés lehetséges.

ÜGYINTÉZÉS A FŐTÁV ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATON, AMENNYIBEN AZ ELJÁRÓ MÉG NEM ÜGYFELÜNK 

Lehetőség van a FŐTÁV Online ügyfélszolgálatára ügyfél azonosító nélkül e-mail címével, Leendő ügyfélként is regisztrálni. A regisztrációhoz a felületen feltüntetett adatok megadása szükséges.

A funkció bal oldalt, a lap alján érhető el a Regisztráció folytatása Ügyfél azonosító nélkül gombot megnyomva.

A Leendő ügyfél jogosultsági csoportba tartozó Ügyfelek korlátozott szolgáltatásokat érnek el az Ügyfélszolgálati felületen.